Bijna - Reisverslag uit Helmond, Nederland van tineke - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Helmond, Nederland van tineke - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: ijsduikertje

Blijf op de hoogte en volg tineke

11 April 2010 | Nederland, Helmond

hallo allemaal,

Bijna vertrekken we.
Ondanks de onlusten in Bangkok gaat onze reis gewoon door. Wel zullen we extra alert moeten zijn de komende 2 dagen, maar in principe is ons hotel ver van de ongeregeldheden.
We hebben ons wel aangemeld voor een soort sms-alert van de Nederlandse ambasade.
Zoals altijd was het weer een gevecht om binnen het max. toegestande gewicht te blijven ( van de koffers dan wel te verstaan) en moesten we op het laatst weer van alles uit de koffer/rugzak trekken... Helaas dus niet de goede fotocamera ( incl toebehoren 2.8 kg), maar alleen de onderwatercamera meegenomen. En 2 paar schoenen minder voor mij, etc etc.
Ach we laten wat boeken achter zodat we tenminste wel iets kunnen kopen daar!
We hopen jullie morgenavond meer te kunnen vertellen over de reis!

• 11 April 2010 - 17:44

Els Wildenberg:

Wij wensen jullie alvast een hele mooie trip toe en kijken met smart naar jullie verhalen uit, geniet van het land boven en onder water en ook van het lekkere eten en als laatste van elkaar! Groetjes van Andre en Els