Dubai - Reisverslag uit Helmond, Nederland van tineke - WaarBenJij.nu Dubai - Reisverslag uit Helmond, Nederland van tineke - WaarBenJij.nu

Dubai

Door: ijsduikertje

Blijf op de hoogte en volg tineke

12 April 2010 | Nederland, Helmond

Een uur geleden zijn we gearriveerd in Dubai. Buiten is het broeierig en mistig. Om 06.00 al erg druk op de wegen. We vlogen met de Emirates... daar willen we voortaan altijd wel mee vliegen; heerlijke stoelen, goede maaltijd, echt prima!
Op het vliegveld is het echt giga druk'veel winkels, veel goudsmeden, je kunt hier zelfs broodjes goud kopen!!!
We mogen hier nu 4 uur tijd zoetbrengen. Voor de transitpassagiers is er een lounche om te eten en te dringen, maar om binnen te kunnen komen moet je eerst in een lange "efteling"rij staan.
Ja, daar hadden we nu net geen zin in! dus zitten we nu wat te suffen ( appie ligt natuurlijk te slapen) en naar buiten te kijken. De skyline van Dubai is fraai!!

Gelukkig is het in Bangkok weer rustige hebben we net gelezen, dus dat geeft hoop op een mooi dagje morgen.

groetjes
Tineke ) ook namens de rest)

• 12 April 2010 - 07:18

Hanneke:

wat een leuk iets zo,zelfs tussen de vluchten door contact.
    heel goede verdere reis gewenst en een fantastische vakantie
    groetjes, Han

• 12 April 2010 - 17:16

Marjo:

mooi dat het tot nu toe nog allemaal op rolletjes loopt. Wij hebben veel aan jullie moeten denken.
    In Bangkok is inderdaad de rust weder gekeerd. Het thais nieuwjaar is begonnen.

• 13 April 2010 - 07:57

Jolanda:

Pingen werkt blijkbaar niet meer.
    Alles goed daar of ligt Appie nog te dutten?